Warunki handlowe

Przed dokonaniem pierwszego zakupu, prosimy o przesłanie kopii dokumentów:

  • numer NIP
  • decyzja w sprawie nadania numeru REGON
  • zaświadczenie o wpisie do ewidencji lub jego odpowiednik
  • lub wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)

Dokumenty należy przesłać na adres info@skyway.pl

Zasady sprzedaży:

  • Działalność kupującego musi być związana z oświetleniem i nagłośnieniem scenicznym, dyskotekowym itp.
  • Zamówienia można składać: osobiście, telefonicznie, listownie, prze
  • Po zarejestrowaniu się w sklepie internetowym, kontrahent, po weryfikacji dokumentów otrzyma rabat handlowy
  • Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są zazwyczaj tego samego dnia.
  • Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  • Do realizacji zamówienia wymagana jest przedpłata
  • Minimalna kwota zamówienia 500 zł netto.