Warunki handlowe
Przed dokonaniem pierwszego zakupu, prosimy o przesłanie kopii dokumentów:
- numer NIP
- decyzja w sprawie nadania numeru REGON
- zaświadczenie o wpisie do ewidencji lub jego odpowiednik
- lub wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)
Dokumenty należy przesłać na adres info@skyway.pl
Zasady sprzedaży:
- Działalność kupującego musi być związana z oświetleniem i nagłośnieniem scenicznym, dyskotekowym itp.
- Zamówienia można składać: osobiście, telefonicznie, listownie, prze
- Po zarejestrowaniu się w sklepie internetowym, kontrahent, po weryfikacji dokumentów otrzyma rabat handlowy
- Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są zazwyczaj tego samego dnia.
- Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Do realizacji zamówienia wymagana jest przedpłata
- Minimalna kwota zamówienia 500 zł netto.